29 maj, 2009

Växtvärk

Jag tror att det var något fel på uppgifterna vi fick. Det skulle vara sexton grader i vattnet idag, men man kände genast när man kom i att det var mycket kallare. Ringhals kör inte för fullt just nu; därför värms inte havet upp tillräckligt bra.

Vi träffades i hamnen för att ha pick-nick och äta dagens kvällsmat där. Eftersom jag och Emil kom direkt ifrån gymmet passade det bra att svalka av sig med ett bad. Senast vi badade direkt efter kvällsmaten var en kväll i Kroatien förra året. Det var mycket behagligare.

Idag har jag bara varit en sväng på Göteborgs-kontoret. Sedan jag startade i november har jag ökat från två till sju medarbetare där. Ungefär lika stort tillskott i Stockholm (fast där fanns det ett par fler redan från början). Efter sommaren ska vi fortsätta att växa på båda platserna, samt på ett nytt kontor i England.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar