08 maj, 2009

Over the rainbow

Det var molnigt över Danmark vid kvällens överflygning. Jag tror att vi passerade lite längre söderut den här gången, så det skulle inte ha blivit en bra bild av Skagen i alla fall. Så här var i alla fall utsikten över vårt västra grannland.

Ett par minuter senare, när vi flög in över Göteborg, var molntäcket helt uppsprucket. Tyvärr får man inte ha mobilen på ens i " flight mode" precis före landning, så detta kunde jag inte fotodokumentera.

För ca en timme sedan har jag nått slutdestinationen i Bua. Jag passade på att vimsa runt i Gloppes en stund på vägen för att hämta Olivia. Följande knep är bra att lägga på minnet när hon förklarar vägen via telefon: varje gång Olivia säger 'vänster', sväng åt höger och vice versa. När jag väl kommit underfund med denna regel slutade jag att förvilla mig längre ut i vildmarken och kom istället snart fram till stället där hon skulle hämtas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar