10 maj, 2009

Underbart är kort

Veckorna flyger förbi just nu. Den senaste har gått planenligt, med undantag för mitt deltagande i gårdagens Springtime som jag ställde in. Den envisa hostan som inte helt ger sig förstör inte bara min idrottskarriär, jag kunde heller inte sjunga med ordentligt i psalmerna på dagens konfirmationsgudstjänst. Innan det bar av till Värö kyrka ställde jag upp som chaufför åt familjens tidningsbud. Inte pga vädet den här gången, utan just för att även han skulle hinna delta i konfirmationsfirandet.

Om en liten stund ska jag packa mig iväg till flyget för utresa till Lyon i södra Frankrike.

Kommande veckan i sin helhet ser ut så här:
Måndag: Besök på tillverkningsenhet hos min förra arbetsgivare AREVA i Frankrike
Tisdag: Arbete på Vattenfalls kontor i London, vidare med tåg till Liverpool på kvällen
Onsdag: Seminarie med engelska kärnkraftsmyndigheten i Liverpool
Torsdag: Möte med engelska konsulter i Manchester, flyg till Sthlm på kvällen
Fredag: Två möten på Vattenfalls kontor i Råcksta. Hemkomst i tid för en date med Anna-Lena i Gbg.
Lördag: Besök i min gamla studentstad Skara, där vi firar 25 år sedan studenten
Söndag: Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar