03 maj, 2009

Snorigt

Igår kväll grillades det både fiskspett och fläsk-schnitzlar på Tulpanvägen. Det smakade säkert bra, för alltsammans gick åt.

Förkylningen fick mig att stanna hemma hela den gågna veckan. Jobbet har nästan flutit som planerat ändå. Värre är det med träningen och min fysiska formkurva; idag orkade jag med nöd och näppe att ta mig runt tipspromenaden. Blir jag inte betydligt bättre inom ett par dagar, så är min planerade tävlingspremiär på lördag i fara.

Trots nesan senast gör jag nu ett nytt försök att prediktera den kommande veckan:
Måndag: Arbete på Göteborgskontoret. Start för ett par nyrekryterade medarbetare bl.a.
Tisdag: Stort projektmöte i Gbg hela dagen. Fortsättning på kvällen och vidare till Sthlm med sista avgången.
Onsdag-torsdag: Konferens på Arlanda. Flyg till London torsdag kväll.
Fredag: Möte i London. Åter i Bua innan det blir lördag och gräset ska klippas.
Lördag: Gräsklipning och tävlingspremiär? (beror på förkylnings-status)
Söndag: Vila. Konfirmation (Elin m.fl.). Ev. utresa till Lyon på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar