07 juli, 2009

Next stop London

Det var bara under en dryg timme i början av dagens möte som jag var den föredragande. Ämnet har jag högst aktuellt i huvudet, så det gick bra trots att jag sov på planet hit istället för att förbereda min presentation som jag egentligen hade tänkt.Vi har just haft ett kort avbrott för ”lunch”, vilket visade sig bestå i att de två tomma kaffekannorna byttes mot nya och en bricka med kex och bakverk ställdes fram i konferensrummet. Inte så lysande GI, men detta bekymrar jag mig inte om lika noggrant som tidigare*) och även om så vore får man som jag brukar säga ”...ta skeden dit man kommer...”.

Det här är mitt 14:e besök i UK sedan jag började jobbet hos Vattenfall i November. Dessförinnan hade jag besökt landet 2 gånger sammanlagt i hela mitt liv.

*) Bonusinfo med anledning av min tidigare blogg om GI: Min matchvikt har sedan slutet av detta projekt (hela 4 månader sedan nu), legat så gott som still strax under 78 kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar