05 juni, 2009

SAP

Det serverades bl.a. varm rostbiff till lunch idag. Jag tog 7 stora skivor, men dolde hälften under en salladshög när jag passerade kassan. Jag har haft mindre möten och telefondiskussioner både före och efter biff-kalaset idag. Som konsekvens av förändringarna i vårt direktiv har det plötsligt blivit en hel del organisations- och personalfrågor att hantera.

Så här tycker en av Vattenfalls personalchefer att det går för mig med den saken:


Plötsligt har det blivit kallt som på istiden i Stockholm. Antagligen möter jag vårvärmen i luften på väg till Göteborg om en stund. Just nu sitter jag på Bromma flygplats; det börjar kännas som en bekant fredags-tradition. Thomas Bodström checkade in precis före mig, men jag uppfattade inte om han också reser till Göteborg. Om han gör det ska jag skynda mig ombord och paxa platser så att vi kan sitta bredvid varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar